2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
علائم بیماری آنفولانزا

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 5
بازديد ديروز : 2
كل بازديدها : 2159

دیگر امکانات

اغلب ما عادت کرده‌ایم که بشنویم افراد در پاییز و زمستان دچار آنفلوانزا یا سرماخوردگی می‌شوند، در حالی که کسانی که در تابستان دچار این مشکل شده‌اند می‌دانند که سرماخوردگی در تابستان می‌تواند طولانی‌تر از سرماخوردگی در زمستان باشد.

آنفلوانزا یک بیماری تنفسی مسری است که توسط ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود. همه‌ی ما ممکن است در هر وقتی از سال دچار آنفلوانزا شویم. بهار و تابستان هم از این قاعده مستثنا نیستند؛ اما احتمال ابتلا به آنفلوانزا در تابستان اگر به مسافرت نرفته باشید، بسیار کم است. اغلب افرادی که فکر می‌کنند آنفلوانزا گرفته‌اند، در واقع دچار ویروس‌های دیگری شده‌اند که ممکن است علائم و عوارضی مانند آنفلوانزا داشته باشد.


مسافرت و آنفلوانزا

اگرچه احتمال ابتلا به آنفولانزا قیمت شیشه خودرو در اواخر بهار و تابستان غیرعادی به نظر می‌رسد؛ اما غیرممکن نیست. آنفلوانزا در برخی از نقاط جهان به طور مداوم گردش می‌کند و این یعنی هر زمان امکان دارد که به آن مبتلا شوید. اگر مسافرت کردید، مخصوصاً به خارج از کشور، حواستان به علائمتان باشد. حتی اگر آنفلوانزا نداشته باشید، پزشکتان باید بداند که شما سفر کرده‌اید. بیماری‌های مختلفی در نقاط مختلف کشور و جهان شایع هستند و جایی که شما به آن سفر کرده‌اید، می‌تواند به پزشکتان اطلاعات خوبی دهد تا بیماری‌تان را راحت‌تر تشخیص دهد.


آنفلوانزای معده

یکی از بیماری‌هایی که اغلب به اشتباه تحت عنوان "آنفولانزا" نامیده می‌شود، گاستروانتریت است که البته باز هم به اشتباه نامیده می‌شود. گاستروانتریت در تمام سال دیده می‌شود و محدود به زمان خاصی نیست. این بیماری باعث استفراغ، اسهال، تب و احساس ناخوشایندی می‌شود که چند روز به طول می‌انجامد؛ اما به هیچ وجه به آنفلوانزا (آنفلوانزای واقعی) ربطی ندارد. این بیماری از یک ویروس متفاوت است و علائم مختلفی دارد.

خواب برای عملکردهای ایمنی بسیار مهم است، اما اغلب ما وقتی سفر می‌کنیم چرخه‌ی خواب و بیداری‌مان تغییر می‌کند و ممکن است خرید ساعت ایرانی در به خواب رفتن دچار مشکل شویم. مکمل منیزیم می‌تواند در این مورد به ما کمک کند

بیماری‌های مشابه آنفلوانزا

احتمال دیگر برای زمانی که علائم آنفلوانزا دارید و فصل آنفولانزا نیست، این است که شما مبتلا به یک بیماری مشابه آنفلوانزا شده‌اید؛ یعنی شما یک بیماری ویروسی گرفته‌اید که علائمش شبیه آنفلوانزاست؛ اما آنفلوانزا نیست. بیماری‌های مشابه بیماری آنفلوانزا می‌توانند موجب ناراحتی شما شوند؛ اما کمتر احتمال دارد که علائم و عوارض شدیدتری نسبت به آنفلوانزا را ایجاد کنند.
با این که بعید به نظر می‌رسد؛ اما اگر آنفلوانزا خارج از فصل تشخیص داده شد، چیزهایی وجود دارد که باید درباره این ویروس بدانید.

علائم آنفلوانزا


علائم آنفلوانزا عبارتند از:
تب
بدن درد
سرفه
سردرد
لرز
فرسودگی و خستگی
دستگاه نظافت صنعتی
استفراغ و اسهال (در برخی از افراد، معمولاً کودکان)


طول دوره‌ی بیماری و واگیرداری

اگر شما مشکوک به آنفولانزا هستید، در اسرع وقت به یک مرکز درمانی مراجعه کنید. ممکن است نیاز به آزمایش داشته باشید تا پزشکتان بتواند تشخیص دهد که علائمتان به علت آنفلوانزاست یا چیز دیگری. اگر در معرض خطر بالایی باشید، ممکن است پزشکتان داروی ضدویروسی مانند را برای کمک به تسکین علائم تجویز کند. به خاطر داشته باشید که اگر این داروها در عرض 48 ساعت پس از شروع علائم آغاز شوند، مؤثرتر خواهند بود.
اگر مبتلا به آنفلوانزا شدید، ممکن است بین سه روز تا دو هفته طول بکشد تا بهبود پیدا کنید. متأسفانه، احتمال این که ناقل این ویروس باشید حتی قبل از اینکه بدانید بیمار هستید و تا حدود پنج الی هفت روز پس از بیماری، وجود دارد.

عوارض احتمالی

مبتلایان به آسم، دیابت، بیمارهای قلبی، زنان باردار، افراد بالای 65 سال و کودکان کم سن و سال بیش از بقیه در معرض خطر ابتلا قیمت خودرو ایرانی به عوارض ناشی از آنفولانزا هستند. با این حال، عوارض در افراد سالم هر سنی ممکن است رخ دهد. عوارض احتمالی عبارتند از:
*
شرایط مزمنی که بدتر می‌شود، مانند آسم یا بیماری قلبی
*
عفونت گوش
*
ذات‌الریه‌ی باکتریایی
*
عفونت سینوسی

درمان

درمان آنفلوانزا می‌تواند در محدوده‌ی تجویز داروهای ضدویروسی تا فقط منتظر بودن تا دوره‌اش طی شود، قرار بگیرد. اگر مطمئن نیستید، با ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید، تا با تشخیص دقیق، برنامه درمان مناسب را دریافت کنید.

یک توصیه
با شناخت علائم آنفلوانزا و بیماری‌های مشابه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که درمان مناسب را دریافت می‌کنید و به جلوگیری از گسترش آن به دیگران کمک می‌کنید. بهترین راه برای جلوگیری از آنفولانزا این است سالانه را زمانی که در دسترس است، دریافت کنید مخصوصاً اگر شما در یکی از گروه‌های پرخطر هستید.

چگونه از بروز سرماخوردگی و بیماری‌های تابستانی در طول سفر جلوگیریم کنیم؟

اگر در حال برنامه‌ریزی برای مسافرت در تابستان امسال هستید احتمالاً به این موضوع هم فکر می‌کنید که چه کنید تا سالم بمانید و دچار بیماری‌های تجهیزات نظافت صنعتی مختلف در طول سفر نشوید. مسئله اینجاست که اکثر ما قبل از تعطیلات آن‌قدر از خودمان کار می‌کشیم که بدنمان خسته و کوفته و تحت فشار و به اصطلاح نابود به مقصد می‌رسد و این برای سیستم‌های ایمنی بدن ما فاجعه است.
به جای این کار همیشگی که باعث رویارویی شما با میکروب‌ها در طی سفر می‌شود، به خودتان یک تقویت کننده‌ی طبیعی هدیه دهید. در اینجا چند توصیه‌ی ساده آورده شده است که باعث می‌شود در طول سفر در امان باشید.

باک بدنتان را با تقویت‌کننده‌های طبیعی ایمنی پر کنید
همه ما گاهی اوقات نیاز به کمی حمایت اضافی داریم. در حالی که یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم برای داشتن سیستم ایمنی متوازن اهمیت دارد، چرا نباید از تقویت‌کننده‌های ایمنی طبیعی برای کمک به تقویت بدن خود هنگامی که سفری در پیش رو دارید، استفاده کنید؟ موم زنبور عسل، قارچ دم بوقلمون (turkey tail) و قارچ کوردیسپس یا سرچخماقی، ویتامین B، ویتامین C و یا منابع خوب آنتی‌اکسیدان‌های مختلف هستند که حاوی ترکیبات قدرتمندی برای حمایت از ایمنی بدن و از بین بردن میکروب‌ها می‌باشند.

یک کیت مراقبت شخصی اضطراری به همراه داشته باشید
مسافرت می‌تواند عوارضی را به بدن ما تحمیل کند، بنابراین همیشه یک بسته‌ی مراقبتی به همراه داشته باشید که هم از سفرتان بیشتر لذت ببرید و هم کمتر دچار تنش و استرس شوید. در این بسته یک بطری آرام‌بخش از ، یک قیمت مکنده صنعتی چشم‌بند مخصوص خواب، شکلات تیره و چند بسته از چای‌های گیاهی مورد علاقه‌تان که به سم‌زدایی از بدن هم کمک می‌کنند، قرار دهید.
در واقع در این بسته آنچه را که خودتان احساس می‌کنید به آن نیاز دارید و احساس راحتی و آرامش می‌کنید، همراه داشته باشید؛ البته این بسته با توجه به این که با ماشین سفر می‌کنید یا قطار و هواپیما و یا اتوبوس باید واقع‌بینانه انتخاب شود. هدف این است که سطح استرس پایین بیاید و ایمنی بدن بالا رود.

آب زیادی بنوشید
یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای جلوگیری از بیماری‌های تابستانی انجام دهید، هیدراته بودن است. نه تنها تابستان به طور ذاتی باعث دهیدراته شدن بدن می‌شود، بلکه مسافرت نیز باعث تشدید آن می‌شود.
به عنوان مثال، هوای در گردش در هواپیما رطوبت کمی دارد و باعث می‌شود احساس کنید استخوان‌هایتان خشک شده است. از طریق تنفس و تعریق هم رطوبت از بدن خارج می‌شود و از آنجایی که کمبود آب بدن باعث قیمت دوچرخه ایرانی کاهش عملکرد سیستم ایمنی می‌شود، پس این مهم است که در طول سفر بدنتان را هیدراته نگه دارید. یک برش لیمو در یک بطری آب سالم گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای است.

مکمل منیزیم مصرف کنید
خواب برای عملکردهای ایمنی بسیار مهم است، اما اغلب ما وقتی سفر می‌کنیم چرخه‌ی خواب و بیداری‌مان تغییر می‌کند و ممکن است در به خواب رفتن دچار مشکل شویم. مکمل منیزیم می‌تواند در این مورد به ما کمک کند. منیزیم برای تولید ملاتونین ضروری است، هورمونی که به شما کمک می‌کند تا در شب آرام باشید خرید آینه خودرو بخوابید. از آنجایی که سطوح منیزیم با استرس کاهش می‌یابد، و معمولاً در طول سفر استرس‌ها ممکن است بالا رود، مهم است که این ماده‌ی معدنی به خوبی بارگیری شود. روغن منیزیم موضعی را امتحان کنید تا از عوارض جانبی گوارشی که ممکن است با خوردن آن دچارش شوید، جلوگیری کنید.

خلاصه این که اجازه ندهید چند میکروب ناچیز سفر تابستانی شما را خراب کند. با رعایت چند نکته‌ی ساده، مراقب سلامتی‌تان باشید.

چاقی و اضافه وزن مشکلی است که امروزه بیشتر مردم در کشورهای مختلف دنیا با آن مواجهند، بر همین اساس متخصصان تغذیه یک نوشیدنی معجزه آسا و اثر بخش برای آب کردن چربی های بدن در هنگام خواب به افراد پیشنهاد می کنند.یک نوشیدنی عالی برای چربی سوزی این نوشیدنی را باید یک ساعت قبل از خواب مصرف کرد.

این نوشیدنی از آبلیموی تازه به همراه سبزی جعفری، دارچین، سرکه، یک قاشق چای‌خوری زنجبیل و یا عسل تشکیل شده است که باید آن را با دستگاه همزن به یک محلول یکدست تبدیل کرد.این معجون می‌تواند در طول شب تمامی چربی های ناشی از مواد غذایی را که افراد در طول روز خورده‌اند ذوب کند و باعث تناسب اندام بدون نیاز به انجام کار خاص یا فعالیت ورزشی شود.

چربی‌های سخت برای ذوب شدن مانند چربی اطراف شکم، ران پاها و چربی های اطراف بافت عضلات، با استفاده از این نوشیدنی از بین می رود.برای اثر بخشی، بهتر است این معجون به تنهایی نوشیده شود. در ادامه گزارش آمده است که این نوشیدنی خرید لوازم خودرو جایگزین شام شود اما بر اساس توصیه های طب سنتی مبنی بر حذف نکردن شام پیشنهاد این است که با فاصله زمانی میل شود .

به گزارش بهداشت نیوز: آنفلوانزا یک بیماری تنفسی مسری است که توسط ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود. همه‌ی ما ممکن است در هر وقتی از سال دچار آنفلوانزا شویم. بهار و تابستان هم از این قاعده مستثنا نیستند؛ اما احتمال ابتلا به آنفلوانزا در تابستان اگر به مسافرت نرفته باشید، بسیار کم است. اغلب افرادی که فکر می‌کنند آنفلوانزا گرفته‌اند، در واقع دچار ویروس‌های دیگری شده‌اند که ممکن است علائم و عوارضی مانند آنفلوانزا داشته باشد.

آواکادو ، آویشن ، اسیدهای گیاهی ، انگور ، بابونه ، بادام ، بادام زمینی ، پنیرک ، توت فرنگی ، جو دو سر، حنا ، خارمریم ، ختمی ، زیتون ، شنبلیله ، شیرین بیان ، شاهتره ، صبرزرد ، عسل ، گزنه ، ماست ، همیشه بهار و هویج.
این نکته خیلی مهم میز نهارخوری را باید متذکر شویم که بیان موارد استفاده این گیاهان دارویی، تنها بر اساس وظیفه اطلاع رسانی سایت می باشد و به هیچ عنوان به معنای تجویز یا تکذیب مورد درمانی ذکر شده نمی باشد.

1 –
خارش پوست
الف ) عصاره گیاه شاهتره، اسانس برگ گیاه برگ بو، روغن اسطو خودوس و اسانس نعناع، هر کدام به تنهایی برای رفع خارش پوستی مفیدند که می توانید آن ها را به قسمت خارش دار بمالید.

ب ) 4 تا 6 گرم مغز بادام شیرین و 4 تا 6 گرم مغز بادام تلخ را با 60 گرم قند بسایید و حاصل را با دو لیوان آب مخلوط کنید. در نتیجه نوعی شیر بادام به صورت امولسیون به دست می آید که باید آن را در مدت 24 ساعت به موضع خارش دار بمالید.

ج ) یک قسمت گل حلوا را با یک قسمت ریشه انجبار و یک قسمت درمنه به مدت پنج دقیقه بجوشانید (منظور از قسمت، نسبت مواد به هم می باشد). سپس جوشانده را صاف کنید. حاصل صافی را پس از سرد شدن قیمت میز اتو روزی دو تا سه بار به محل خارش دار بمالید.

د ) برگ سنا، پوست هلیله زرد، مدرسنگ و سفیداب قلعی (از هر کدام یک قسمت) را بکوبید و با 20 قطره روغن گل سرخ و 20 قطره روغن بنفشه مخلوط کنید. سپس مخلوط حاصل را روی محل مورد نظر قرار دهید.

2 –
دمل و زخم
کتیرا، تخم مرو، تخم کتان، گل بابونه و گل ختمی ( از هر کدام یک قسمت ) را بکوبید و با دو لیتر شیر مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا بپزد. ماده ی حاصل را چند نوبت به موضع مورد نظر بمالید.

3 –
اگزما و جوش های صورت
2
تا 4 گرم گیاه گلدار بنفشه سه رنگ را بکوبید. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید قیمت بیمه خودرو تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و روزی سه بار، هر بار یک فنجان میل کنید.
توجه : در مصرف خارجی از دم کرده آن می توان جهت پاک کردن زخم های عفونی و ناراحتی های پوستی نیز استفاده کرد.

4 –
شکاف پاشنه پا و ناراحتی های پوستی
2
تا 4 گرم اسانس و گل بابونه اصلی را بکوبید. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و به محل ناراحتی پوستی بمالید.

5 –
اگزما و زخم های پوستی
الف ) 2 تا 4 گرم پوست بلوط را بکوبید. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده خرید مانیتور ال جی و موضع مورد نظر را با آن شستشو دهید.

ب ) گیاه تازه علف چشمه را له کرده و به صورت ضماد بر روی موضع قرار دهید.

6 –
قارچ های پوستی
الف ) مقداری تخم شنبلیله را بکوبید و با آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس آن را روی محل مورد نظر قرار دهید. خرید غذای سگ

ب ) 10 تا 20 گرم حنا را در دو لیوان آب جوش حل کنید و مدت نیم ساعت صبر کنید. سپس آن را بدون صاف کردن به موضع قارچی بمالید و مدت نیم ساعت روی پوست باقی بگذارید. در انتها موضع را با آب گرم شستشو دهید.

7 –
جوش و ورم پوست
100
گرم ریشه زنجبیل شامی را بکوبید. قیمت تقویم رومیزی سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و به صورت لوسیون یا کمپرس گرم استفاده کنید.

8 –
محافظت پوست و رفع شکنندگی آن
4
تا 6 گرم شیره تازه گل همیشه بهار را با 600 گرم کره یا چربی دیگری مخلوط کنید. سپس به موضع مورد نظر بمالید.این گیاه دارویی همچنین برای التیام زخم های سطحی بدن ، سوختگی ، سرمازدگی ، رفع دانه های پوستی و اگزما توصیه شده است.

9 –
تحریکات آلرژیکی پوست
3
تا 5 گرم قیمت پیراهن مردانه روغن مغز بادام را به موضع مورد نظر بمالید.

10 –
کوفتگی و التیام پوست
5
تا 10 گرم همیشه بهار کوهی را بکوبید. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد. سپس آن را صاف کرده و به محل بمالید.

11 –
زخم های پوستی
5
تا 10 گرم ریشه سمفیتون (کنسود طبی) را بکوبید. سپس در یک لیوان آب جوش ریخته و مدت نیم ساعت بگذارید تا دم بکشد. سپس آن خرید غذای سنتی را صاف کرده و به موضع مورد نظر بمالید.

12 –
التیام دهنده و نرم کننده پوست
روغن بادام شیرین را به موضع مورد نظر بمالید.
این گیاه دارویی در موارد زیر نیز استفاده می شود:
التهاب های سطحی بدن
سوختگی ها
ضد خارش در سرخک و مخملک
تسکین دهنده اگزما