2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید غذای سنتی

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 6
كل بازديدها : 2174

دیگر امکانات

خرید غذای سنتی

قیمت: 0 تومان

اگر کوله بار سفر به استانبول را بسته اید شاید با خودتان بگویید که چگونه در مسافرت به استانبول خوش بگذرانیم؟ باید بدانید که این شهر پر از راز و رمزها و مکان های دیدنی و جذاب است که توریست های بسیاری را به خود جذب کرده. و شما به هیچ عنوان حوصله تان سر نخواهد رفت و اگر از جاذبه های گردشی در استانبول بگذریم . این شهر پر از هیجانات و امکانات تفریحی شاد و مهیج بوده و اینکه استانبول، این شهر تاریخی و ساحلی و خوش آب و هوای ترکیه سالهاست آن قدر جاذبه و امکانات گردشگری را فراهم کرده است .

علت جذابیت و مسافرت به استانبول

که این روزها نام آن را بیشتر از نام پایتخت ترکیه شنیده ایم و کلی مراکز خرید متنوع ، هتل های لوکس و مناسب ، اماکن دیدنی و رستوران های رنگارنگ با غذاهای ترکی خوشمزه ودر این شهر وجود دارند که توانسته میزبان میلیون ها توریست در سال شود ؛ اما کنار هم قرار گرفتن این همه مرکز تفریحی در یک شهر برای خوشگذرانی کار را کمی سخت می کند ؛ سخت از آن جهت که در زمان اقامتتان وقت می کنید همه جاذبه ها را ببینید تا سفر شما به استانبول کامل شود چرا که بدون شک در یک سفر تفریحی چند روزه امکانش نیست از همه دیدنی ها بازدید کنید .

در مسافرت به استانبول خوش بگذرانیم

فرض کنید با تور ۳ شب و ۴ روز استانبول راهی شده اید و تنها سه روز برای دیدن استانبول فرصت دارید، در این صورت کدام تفریحات را انتخاب خواهید می کنید؟ از چه مکان های توریستی دیدن می کنید؟ به همین دلیل در این مطلب قصد داریم بهترین و محبوب ترین فعالیت ها جهت خوشگذرانی در استانبول را به شما معرفی کنیم تا انتخابی هشمندانه تر داشته باشید؛ در ابتدا از تنگه بسفر شروع می کنیم که یکی از جاذبه های قیمت خودرو خارجی معروف استانبول بعد از مسجد ایاصوفیه و کاخ توپکاپی در این شهر است که این پل بسیار زیبا اروپا را به آسیا متصل می کند و دارای مناظر بسیار زیبا و منحصر به فردی است که به شما پیشنهاد می کنیم پیش از آنکه استانبول را ترک نمایید حتما از آن دیدن کنید .

پارک وایلند استانبول گزینه ای برای مسافرت به استانبول

گزینه بعدی برای لحظاتی به یادماندنی در استانبول ” پارک وایلند استانبول ( vialand Istanbul ) ” است که یکی دیگر از تفریحات محبوب در استانبول شناخته می شود ؛ اینجا دقیقا پارکی بی نظیر و پر از هیجان مناسب برای تمام سنین بوده که وجود مرکز خرید و رستوران های متنوع در داخل آن جذابیت این پارک را دو چندان برای بازدید کنندگان کرده و در ضمن این پارک برای افرادی که به دنبال یک هیجان منحصر به فرد هستند قیمت پنجره دو جداره بسیار جالب و هیجان انگیز است و این تنها جذابیت این پارک نیست چرا که علاوه بر اینها می توانید هیجان خرید از برند های مطرح دنیا و خوردن غذا در رستوران های با کیفیت قیمت میز تلویزیون با طراحی مدرن در این مکان تجربه کنید .

وسایل مهیج پارک وایلند استانبول

و نیز وسایل مهیج این پارک برای همه سنین مفرح و شادی آور بوده و با توجه به آخرین استاندارد ها ساخته شده اند و وسایلی اعم از : جت اسکی ، ترن های هوایی اسرار آمیز ، تونل سافاری ، چرخه فلک های غول پیکر و صد ها وسیله جذاب دیگر تنها بخشی از این مجموعه بشمار می رود که می توانید به دیدن تک تک آنها بروید و لذت ببرید و پیرو مطالب گفته شده مهم است بدانید که آژانس مسافرتی سلام پرواز عنوان چارتر خرید کاغذ دیواری کننده اصلی پرواز‌های ماهان شهر استانبول را یدک می کشد و همین موضوع مهم باعث شده است که در میان رقیبان خود پایین ترین نرخ پرواز را به مسافرانش ارائه نماید . موضوع مهم بعدی که حائز اهمیت است این بوده که شما با انتخاب این آژانس با تورهای ارزان استانبول می توانید تجربه ای منحصر به فرد را به خود هدیه دهید .

مراکز خرید عالی و فروشگاه های متنوع استانبول

جدا از همه این توصیفات یکی از مهم ترین دلایلی که این روزها باعث شده که استانبول این چنین پر آوازه شود در دنیا ، وجود مراکز خرید عالی و فروشگاه های متنوع این شهر است . که در تمامی مناطق آن پر شده اند ، شما مسافران عزیز در استانبول می توانید انواع و اقسام اجناس را با صرف هزینه های مناسب خریداری خرید کیبورد یارانه کنید. البته خرید پوشاک در این شهر بسیار محبوب تر از اقلام دیگر است زیرا لباس های تولید شده در ترکیه اغلب کیفیت بسیار خوبی دارند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شوند.

معروف ترین مرکز خرید استانبول

به همین دلیل تمامی تجار و مغازه داران ایرانی به دنبال خرید اجناس ترک برای صنف خود هستند که معروف ترین مرکز خرید استانبول آکمرکز ( Akmerkez ) نام دارد .

که ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر قصد خرید ندارید هم از آن بازدید کنید تا با سبک زندگی و نوع اجناس در ترکیه بیشتر آشنا شوید و هم از جاذبه های تفریحی آن لذت ببرید .همچنین در استانبول بازارهای محلی و سنتی زیادی هم وجود دارند که محبوب ترین آن ها بازار بزرگ استانبول است. که حیفه ساعاتی در آن به خوشگذرانی نپردازید که این بازار دقیقا لباس بافتنی و جالب دارد . و اگر می خواهید کمی از مراکز خرید لوکس دور شوید می توانید از این بازار هم دیدن کنید و در کنار خرید کردن گزینه مفرح و جذاب شما می تواند تجربه های خوشمزه در استانبول باشد .

محبوبترین و پرطرفدارترین غذاها در استانبول

همانطور که در مطالب قبلی گفته ایم استانبول مملو از رستوران ها ، کافه ها و غذاهای خیابانی معروف و گوناگون است . که در بسیاری از آن ها غذای ترکی طبخ و ارائه می شود و نیز فرهنگ غذایی مردمان ترک غنی و بسیار جذاب است . به شما پیشنهاد می کنیم که حتی اگر عاشق فست فود هم هستید در سفرتان با تور استانبول انواع غذاهای ترکی را امتحان کنید . مثلا کباب ترکی که از محبوبترین و پرطرفدارترین غذاها در استانبول خرید تجهیزات صنعتی و سراسر ترکیه می باشد و شاید در کشورهای دیگر هم بتوانید کباب ترکی را تست کنید اما حقیقتا بهترین نوع آن در ترکیه و بخصوص استانبول پیدا می شود پس به هیچ عنوان کباب ترکی را از دست ندهید .


تفریحات مسرت بخش در مسافرت به استانبول

از دیگر تفریحات مسرت بخش شما می تواند دیدن و گشت و گذار در خیابان های جذاب استانبول باشد، خیابان هایی که تنها با عبور از آن ها تصاویری در ذهنتان به یادگار می ماند که تا آخر عمر همراهتان خواهد بود و اینکه قیمت بیمه ماشین دو خیابان استقلال و تکسیم از مهم ترین و جالب ترین خیابان های این شهر بسیار محبوبیت دارد . که می تواند برای گردشگران بسیار جالب و دوست داشتنی باشد و از همه مهم تر برای این فعالیت خاص لازم نیست هیچ گونه هزینه ای هم پرداخت کنید و در ادامه مژده بدهیم که در شهر بزرگ و تاریخی استانبول برای هر سلیقه ای که فکرش را کنید انتخاب های متنوع و هیجان انگیزی برای تفریحات شبانه شما علاقه مندان به استانبول هم به وفور تعبیه شده است .

کلاب های شهر استانبول

که در اکثر مناطق و محله های معروف استانبول با موسیقی های مدرن ، تکنو ، هیپ هاپ ، ترکی ، ترکی کلاسیک و در دسترس شما هستند که خوشبختانه امکان تفریح و خوشگذرانی برای تمامی گردشگران را مهیا کرده است . و یکی از خرید باتری تفریحات شاد ، مهیج و هیجان انگیز در شب های همیشه زنده استانبول همین رفتن به کلاب های شلوغ شهر می باشد . در ضمن تمامی این کلاب ها علاوه بر فضاهای بزرگ و عالی دارای غذاهای خوشمزه و لذیذ با کیفیت عالی به همراه موسیقی های زنده و شاد و نمایش های سرگرم کننده در کنار وجود دی جی های معروف و خواننده های مشهور ترکیه شبی رویایی را برای علاقه مندان به این نوع تفریح می سازد که رفتن به آنها خالی از لطف نیست .


حمام آفتاب و شنا کردن در مسافرت به استانبول

در آخر اگر به دنبال حمام آفتاب و شنا کردن در کنار تجربه تفریحات مهیج و آبی در این شهر هستند پیشنهاد ما رفتن به سواحل استانبول می باشد چرا که به جرات از تفریحات مهم این شهر می و جزایر آن اشاره نمود که هر توریست و مسافری را به سمت خود کشانده و سعی کنید به هیچ عنوان سواحل استانبول را از دست ندهید.

سواحل معروف استانبول

و اینکه از سواحل معروف این شهر می توان به : ساحل طلایی | Golden Beach ، جزایر آدالار | Adalar Islands ، ساحل بورک | BURC Beach ، ساحل دالیا | Dalia Beach ، ساحل نان استاپ | Nonstop Beach ، ساحل سولار | Solar Beach و اشاره نمود که هر کدام جذابیت های بیشماری دارد .

متنوع ترین تورهای استانبول

با توجه به نزدیکی تابستان اگر برای تعطیلات تابستانی خود به دنبال متنوع ترین تورهای استانبول هستید ما آژانس مسافرتی قیمت لوازم تحریر سلام پرواز را به شما مسافران معرفی می کنیم .چرا که این آژانس مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی در ایران است که توانسته فهرستی از بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی استانبول را به گردشگران و علاقه مندان خود در پکیج های متنوع ارائه دهد .

دیدنی ها و جاذبه های ترکیه، به ۱۰ دلیل به ترکیه سفر کنید

همانطور که می دانید بسیار زیبایست این سرزمین را به کشوری منحصر به فرد، با زیبایی بسیار شگفت انگیزی بدیل کرده است. از این رو، ترکیه هرساله تعداد توریستان زیادی را جذب خود می کند.

مخصوصا برای ما ایرانی ها، سفر به تکیه سفری فوق العاده محسوب می شود چرا که با یک پرواز کوتاه به ترکیه، با قیمت یخچال سامسونگ مناسب تور ترکیه می توانیم نظاره گر آبی به شفافی کریستال، کوهی به بلندا و سر سبزی کوه های رویا هایمان و مکان های تاریخی معروف را باشیم. در میان جاذبه ها و مکان های دیدنی استانبول و آنتالیا و دیگر شهر های توریستی ترکیه، توریستانی که از ترکیه بازدید گرده اند به ۱۰ دلیل سفر با را به توریست ها خوش ذوق و خوش سلیقه توصیه می کنند.

۱.غذای بی نظیر ترکیه

با سفر با تور ترکیه خواهید دید که هر منطقه از ترکیه دارای آشپرخانه فرهنگی متفاوتیست و مواد اولیه و سبزیجات استفاده شده در غذا ها مختص هر منطقه است، در ترکیه فرا تر از آنچه که همه از غذای ترکی می دانند " کباب ترکی و باقلوا " را خواهید چشید، غذا های دریایی لذیذ و پیش غذا های بسیار خوشمزه و صبحانه های سنتی مفصل ترکیه از چیز هایسست که هر توریستی بعد از سفر از آن به خوشی یاد می کند. مطئن شوید که پیش از بازگشت در یکی غذا صرف کرده اید.

ترکیه کشوری است در چند دهه ی گذشته توانسته به یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی گردشگری آسیا تبدیل شود به همین دلیل همه ساله میلیون ها گردشگر راهی این سرزمین می شوند، هر گردشگر سلیقه ی مخصوص به خود را دارد و با هدف خاصی این کشور را برای سفر انتخاب می کند اما مهم تریم گذینه ای که بین تمامی توریست ها مشترک است چشیدن غذا و خوراکی های سرزمین مقصد است.

در ترکیه فرهنگ غذایی قیمت آینه بغل خاصی وجود دارد و برخی غذاها در این کشور از محبوبیت بیشتری برخوردارند و طرفداران پر و پا قرصی دارند مثل انواع کباب های منحصر به فرد که با نام کباب ترکی به شهرت جهانی رسیده اند که کارناوال چندی پیش به ترکیه سفر کرد و اختصاصا به تجربه ی طعم دلپذیر کباب های ترکی پرداخت که تجربیاتش در این زمینه را می توانید از طریق این مشاهده نمایید.

امروز هم می خواهیم شما عزیزان را کمی بیشتر با غذاهای محبوب در ترکیه آشنا کنیم و ببینیم که چه غذاهای محبوب دیگری علاوه بر کباب های خوشمزه در ترکیه بیشتر مصرف می شوند، در ترکیه انواع پیش غذاها، خوراکی های خیابانی و دسر بین المللی سرو می شود اما گردشگران حتما ترجیح می دهند هنگام سفر به کشوری دیگر حتما خرید غذای محلی مقصد را هم امتحان کنند.

پس همراه باشید تا باهم بهترین غذاهای ترکیه را بچشیم.

فرهنگ غذایی ترکیه

ویژگی های فرهنگی امپراطوری عثمانی تاثیر شگرفی را در غذاهای ترکیه گذاشته است و این مسئله در کنار قدرت صنعت گردشگری این کشور، باعث شده تا نام غذاهای ترکیه به عنوان یکی از برجسته ترین و اشتها آورترین غذاهای جهان مطرح شوند. میراث غذایی عثمانی در نتیجه ترکیب انواع شیوه های پخت و پز و موادد اولیه ی قیمت ماکروفر خارجی غذاها در آسیای مرکزی، قفقاز، خاورمیانه، مدیترانه و بالکان به وجود آمده و ساختاری چند فرهنگی دارد.
به دلیل استفاده ی زیاد از سبزیجات و ماهی تازه و روغن زیتون غذاهای این کشور از غذاهای غنی جهان نیز به حساب می آیند. مواد پر کاربرد در آشپزی ترکیه گوشت، سبزیجات و حبوبات را شامل می شوند و به دلیل استفاده از غذاهای آبکی و خورش مصرف نان نیز در این کشور بالا است.

صبحانه، بخش مهمی از وعده های غذایی برای ساکنان ترکیه می باشد و موادی سالم،مغذی و خوشمزه را شامل می شود که در نقاط مختلف به شکل های متفاوتی سرو می گردد. سبزیجات، گوجه فرنگی ، خیار و فلفل از جمله موادی هستند که در صبحانه به همراه پنیر، تخم مرغ، زیتون، عسل، خامه وشیر خورده می شود. نان های محلی هر منطقه ، نان ذرت و نان حلقه ای یکی از اجزای اصلی این وعده ی غذایی به شمار می روند. در روز های یکشنبه صبحانه مفصل تر تهیه می گردد و بهانه ای برای دورهمی های اجتماعی را ایجاد می کند .
کباب ها جایگاه خاصی در فرهنگ غذایی خرید خودرو ترکیه دارند و با روش های متفاوتی طبخ می شوند در کنار این کباب ها بسته به مواد تشکیل دهنده و شیوه ی پخت، برنج، برنج بلغور و سبزی نیز سرو می گردد.

غذاهای پرطرفدار

یکی از غذاهای پرطرفدار در ترکیه کوفته است که انواع و اقسام گوناگونی دارد، اما کوفته ی مهم ترکیه آن است که با گوشت چرخ کرده ی گوسفند یا گوساله درست می شود، این غذا در ایران هم پخته می شود و از خوراک های محبوب در کشورمان هم هست.

کوفته گوشت چرخ کرده به شکل گلوله گلوله در می آید و در مرکز آن آلوی ترش یا زرشک قرار می گیرد و سپس پخته می شود، کوفته خوراکی آب دار است و همراه آن سالاد یا ماست ساده سرو می شود.

از بهترین کوفته های ترکیه قیمت تلفن همراه می توان به کوفته برنجی و کوفته ی سرخ شده ( بدون آب ) اشاره نمود.

اما به دلیل اختلاف ادویه جاتی که در ترکیه برای پخت کوفته استفاده می شود پیشنهاد می کنیم طعم لذیذ کوفته در این کشور را از دست ندهید.